موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

ضمن احترام به همه ی کسانی که به اندازه ی «وُسعِ»خود برای شهرستان «پارس آباد» زحمت کشیده و می کشند؛ باید اذعان نمود علی رغم همه ی استعدادهای انسانی،اقتصادی،فرهنگی و تاریخی و جغرافیایی نهفته و یا «رانده شده»از این شهر! امروزه پارس آباد، شهری بی سر و ته!است که در سایه تنگ نظری، سوء مدیریت ،حاکمیت فرصت طلبان و تفکرات ایلی و طایفه ای تنها بر طول و عرض جغرافیایی آن افزوده شده است و طبیعت و زیبایش بیش از پیش تخریب شده و اثری از یک شهر خوش سیما و پر طمطراق در آن دیده نمیشود.
از این رو تمام تلاش مدیریت وبلاگ به عنوان عضو کوچکی از جامعه خبرنگاری و پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان، جهت دریافت انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای آنان در راستای توسعه و پیشرفت منطقه و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های بکر این منطقه در خدمت شهروندان عزیز میباشد.

  • ۰
  • ۰


به گزارش موغان سئسی به نقل از سایت اطلاع رسانی فرمانداری پارس آباد فرماندار شهرستان پارس آباد  ضمن تاکید به رعایت قانون در فعالیتهای انتخاباتی و تبلیغاتی از  پیش بینی 50 جایگاه ویژه در سطح شهر برای نصب بروشور و عکس های تبلیغاتی توسط شهردار پارس آباد برای اطلاع مردم خبر داد و از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و طرفداران آنها خواست ضمن پایبندی به قوانین انتخاباتی و رعایت حال شهروندان پیشگیری های لازم را برای جلوگیری از تخلفات انتخاباتی لحاظ نمایند.

آقای مهندس صمدی در ادامه از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست از درج مطالب فاقد منبع رسمی در خصوص انتخابات خودداری نمایند.

فرماندار شهرستان پارس آباد مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار همچنین از تشکیل ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی و شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در دادگستری شهرستان خبر داد و از مردم شریف شهرستان پارس آباد خواست در صورت مشاهده تخلفات و جرایم انتخاباتی با مراجعه به این شعبه ویژه پیگیر حقوق خود شوند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی