موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

ضمن احترام به همه ی کسانی که به اندازه ی «وُسعِ»خود برای شهرستان «پارس آباد» زحمت کشیده و می کشند؛ باید اذعان نمود علی رغم همه ی استعدادهای انسانی،اقتصادی،فرهنگی و تاریخی و جغرافیایی نهفته و یا «رانده شده»از این شهر! امروزه پارس آباد، شهری بی سر و ته!است که در سایه تنگ نظری، سوء مدیریت ،حاکمیت فرصت طلبان و تفکرات ایلی و طایفه ای تنها بر طول و عرض جغرافیایی آن افزوده شده است و طبیعت و زیبایش بیش از پیش تخریب شده و اثری از یک شهر خوش سیما و پر طمطراق در آن دیده نمیشود.
از این رو تمام تلاش مدیریت وبلاگ به عنوان عضو کوچکی از جامعه خبرنگاری و پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان، جهت دریافت انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای آنان در راستای توسعه و پیشرفت منطقه و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های بکر این منطقه در خدمت شهروندان عزیز میباشد.

  • ۰
  • ۰


بسمه تعالی


لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق


خدا ملتی را سروری داد     که تقدیرش به دست خویش بنوشت


ملت فهیم و بزرگوار شهرستانهای پارس آباد ، بیل سوار ،اصلاندوز ، جعفرآباد ، اسلام آباد و تازه کند و بخشهای تابعه

خدای تبارک و تعالی را از صمیم قلب شاکرم که در زمستان زیبای وطن برایمان بهاری سبز و آینده ای سراسر عظمت و اقتدار را به واسطه حضور باشکوه ملت غیور سرزمینم در پای صندوق های رأی نوید می دهد.

بدینوسیله از حضور باشکوه همه سروران و عزیزانی که به فرمایشت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای لبیک گفته و با اتحاد و انسجام خود حماسه ای دیگر در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی خلق نمودند و با آگاهی و درایت و بصیرت خود امید دشمنان اسلام و ایران را به یاس و ناامیدی مبدل نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر مینمایم و از خداوند عزوجل میخواهم که به بنده حقیر توفیق خدمتگذاری عنایت فرماید تا بتوانم با خرد جمعی نخبگان منطقه ، با عنایت به پروردگار متعال ، در دفاع از حقوق مردم ایران و شما عزیزان ذره ای کوتاهی ننمایم و شایسته سالاری را جایگزین طایفه گرایی نمایم.

خدای بزرگ را شاکرم و سجده شکر بر درگاه ربوبیش می سایم که لطف خود و محبت مردمی سرشار از مهربانی و خوبی را نصیبمان کرد. فارغ از نتیجه انتخابات و تلخی ها و شیرینی هایش، بر خویش فرض می دانم مراتب تقدیر و سپاس صمیمانه ی خود را از همه آنان که به هر عنوان اینجانب را یاری نمودند و با رای پاک خود به کسی که تفکر شایسته سالاری را نمایندگی می کرد شور دیگری به پا کردند و با دستان خالی اما پر مهر خود ستادهای انتحاباتی را فعال نمودند و همچنین از آنانی که نام بنده در برگ رأیشان نبود و کاندیدای دیگری را اصلح دانستند اعلام نمایم.

اینجانب به عنوان یک سرباز ولایت و خادم مردم بزرگ ایران اسلامی مخصوصا مردم عزیز و فهیم شهرستان های پارس آباد و بیله سوار مراتب تقدیر و تشکر خود را از حضور گرم و پرشور در پای صندوق های رای عزیزانی که در این مسیر مرا یاری کردند ابراز می نمایم و در صورت اعتماد به این جانب متعهد میگردم با تمام توان و کوشش در پیگیری حقوق مردم عزیز تا آخرین قطره خون ایستادگی نمایم و در پاسداری از قانون اساسی و اقتدار جمهوری اسلامی و حریم ولایت و خدمت رسانی به همه خود را مکلف میدانم ، و در پیشبرد امور و توسعه کشور و منطقه خود دست یاری به سوی همه دراز میکنم تا با همدلی و هم زبانی در توسعه متوازن و پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی و مقابله با هر مفسده ای که منافی عدالت باشد ایستادگی نماییم .باشد که مقبول درگاه خداوند متعال باشد.

بر خود وظیفه میدانم از تمامی کاندیداهای محترم که در یک رقابت سالم بر شور انتخاباتی افزودند قدردانی نمایم همچنین از همه نیروهای امنیتی ، نظامی و انتظامی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی صمیمانه تشکر نموده و امیدوارم فرزند خود را در مرحله بعدی انتخابات مورد لطف ، محبت و عنایت الطاف بی منت خویش قرار دهند.

بنده این آزمون را پایان راه نمی دانم و امیدوارم بعد از این همواره، همراه و همگام با سایر آحاد و افراد بتوانم بقیه ی راه طولانی موفقیت ایران اسلامی را بپیمایم.

با تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز و آرزوی سالی پربرکت و توام با موفقیت برای مردم شریف مغان

دکتر شکور پورحسین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی