موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

ضمن احترام به همه ی کسانی که به اندازه ی «وُسعِ»خود برای شهرستان «پارس آباد» زحمت کشیده و می کشند؛ باید اذعان نمود علی رغم همه ی استعدادهای انسانی،اقتصادی،فرهنگی و تاریخی و جغرافیایی نهفته و یا «رانده شده»از این شهر! امروزه پارس آباد، شهری بی سر و ته!است که در سایه تنگ نظری، سوء مدیریت ،حاکمیت فرصت طلبان و تفکرات ایلی و طایفه ای تنها بر طول و عرض جغرافیایی آن افزوده شده است و طبیعت و زیبایش بیش از پیش تخریب شده و اثری از یک شهر خوش سیما و پر طمطراق در آن دیده نمیشود.
از این رو تمام تلاش مدیریت وبلاگ به عنوان عضو کوچکی از جامعه خبرنگاری و پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان، جهت دریافت انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای آنان در راستای توسعه و پیشرفت منطقه و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های بکر این منطقه در خدمت شهروندان عزیز میباشد.

  • ۰
  • ۰


مسئول دفتر نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس:

ادعای بیگدیلو مبنی بر عدم توافق بر سر واگذاری زمین به نام موسسه خیریه کذب محض است.

مسئول دفتر نماینده پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ادعای بیگدیلو نماینده سابق پارس آباد مبنی بر عدم موافقت وی بر سر واگذاری زمین از شهرداری به نام موسسه خیریه کذب محض است.ایشان نه تنها طبق اسناد با این موضوع موافقت کرده بود بلکه صورت جلسه آن مبنی بر واگذاری زمین را نیز امضاء کرده است اما به دلایلی نتوانسته زمین را واگذار کند و پیشنهاد داده است ۳۰۰ متر زمین در زیر نهر تراب که کاربری ورزشی دارد به موسسه واگذار کند که اقداماتش نیمه کاره مانده است و استعفا کرده است.

وی گفت : این در حالی است که ایشان در سخنرانی های قبلی خود مکررا اعلام کرده بود که فلان شورا زمین 9000 متری را برای احداث درمانگاه درخواست کرده بود و چون خدمات رایگان به مردم نمیدادند بنده موافقت نکردم در حالی که قطعا چنین نبوده و طبق اسناد و صورت جلسه ای که در آن تاریخ به امضا رسیده ایشان با این کار موافقت کرده اما نتوانسته زمین را واگذار کند و در ادامه زمینی به متراژ 300 متر مربع در زیر نهر تراب که کاربری ورزشی دارد با واگذاری آن توافق کرده و عمر صدارتش کفاف انجام مراحل واگذاری آن رانکرده است.

عباس برومند گفت متاسفانه فرماندار مستعفی و نامزد دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دفعات چنین ادعاهایی را در سخنرانی ها و محافل و حتی برای روزنامه نگاران نقل کرده است که متاسفانه برای هیچکدامشان سندی ارایه نکرده است و حتی عکس آن نیز بارها با سند و مدرک  به اثبات رسیده است و این واقعا جای تاسف دارد.

پبشتر ادعای کذب ایشان مبنی بر دریافت دستور گازرسانی به روستاهای پارس آباد از وزیر و هیئت دولت و حتی ملاقات با وزرا نیز تکذیب و اسناد آن منتشر شده بود.

نظرات (۱)

یه کاغذ پاره معمولی با چندتا امضا جعلی
کدوم عقل سلیمی اینو باور میکنه!!!!
من فایل صوتی دارم که تایید میکنه بیگدلو موافقت نکرده!
درصورت تکرار اتهامات با سند رو میکنم !!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی