موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

ضمن احترام به همه ی کسانی که به اندازه ی «وُسعِ»خود برای شهرستان «پارس آباد» زحمت کشیده و می کشند؛ باید اذعان نمود علی رغم همه ی استعدادهای انسانی،اقتصادی،فرهنگی و تاریخی و جغرافیایی نهفته و یا «رانده شده»از این شهر! امروزه پارس آباد، شهری بی سر و ته!است که در سایه تنگ نظری، سوء مدیریت ،حاکمیت فرصت طلبان و تفکرات ایلی و طایفه ای تنها بر طول و عرض جغرافیایی آن افزوده شده است و طبیعت و زیبایش بیش از پیش تخریب شده و اثری از یک شهر خوش سیما و پر طمطراق در آن دیده نمیشود.
از این رو تمام تلاش مدیریت وبلاگ به عنوان عضو کوچکی از جامعه خبرنگاری و پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان، جهت دریافت انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای آنان در راستای توسعه و پیشرفت منطقه و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های بکر این منطقه در خدمت شهروندان عزیز میباشد.

  • ۰
  • ۰


دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی استارد خورد که با

 تفاوت ملموسی نسبت به ادوار گذشته تعداد قابل توجهی از اقشار گروهها و طوایف مختلف مردم جهت مشارکت در انتخابات این دوره به مراکز و محل ثبت نام حوزه های انتخابیه مراجعت نموده و جهت رقابتی داغ و نفس گیر پا به عرصه رقابت گذاردند 

مشارکت بیش از حد کاندیداها در این دوره و ثبت رکوردی جدید نسبت به ادوار گذشته از نکات قابل توجه در دور دهم و به دنبال آن رد گسترده و عدم احراز صلاحیت تعداد کثیری از کاندیداها خصوصا از جناح چپ و گرایشات اصلاح طلبان از دیگر نکات قابل توجه دیگر در این دوره از رقابت ها میباشد.

اعتراض تعداد کثیری از نامزدهای عدم احراز صلاحیت شده و عدم پذیرش اعتراض آنان از سوی نهادهای نظارتی و شورای محترم نگهبان با وجود ابراز امیدواری آنان خصوصا کاندیداهای مطرح از هر دو طیف که در بیشتر موارد با عدم پذیرش دلایل طرح شده از سوی کاندیداها مواجه شد و همین امر سبب شد تا جوی کاملا متفاوت و چهره هایی نه چندان قابل پیش بینی در این دوره از رقابتها تجربه جدیدی را به مرحله اجرا گذارند.

چیزی که در دوره های گذشته کمتر شاهد آن بودیم و جو انتخابات و یارگیری و جبهه بندی ها از ماهها قبل به شکلی کاملا طبقه بندی شده و هماهنگ به منصه ظهور در می آمد.

⭕علی ایحال به نظر میرسد با وجود تمام تغییرات و دگرگونی های ریز و درشت به مانند سایر ادوار گذشته مشارکتی عظیم و باشکوه از مردم سراسر کشور شاهد بوده و ناظر اتحاد و همبستگی هموطنمان در هفتم اسفند که چشم جهانیان در این روز به هنر نمایی ایرانیان است باشیم.

شور و حال عجیب و غیر قابل وصفی که در اولین دقایق و لحظات بازگشایی ستادهای تبلیغاتی کاندیداها برای ورود به رقابتی تنگاتنگ رقم زده ، نتیجه آن از هم اکنون که همانا موفقیت و سربلندی ایرانیان و استحکام و اقتدار پایه های نظام جمهوری اسلامی است،ملموس میباشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی