موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

ضمن احترام به همه ی کسانی که به اندازه ی «وُسعِ»خود برای شهرستان «پارس آباد» زحمت کشیده و می کشند؛ باید اذعان نمود علی رغم همه ی استعدادهای انسانی،اقتصادی،فرهنگی و تاریخی و جغرافیایی نهفته و یا «رانده شده»از این شهر! امروزه پارس آباد، شهری بی سر و ته!است که در سایه تنگ نظری، سوء مدیریت ،حاکمیت فرصت طلبان و تفکرات ایلی و طایفه ای تنها بر طول و عرض جغرافیایی آن افزوده شده است و طبیعت و زیبایش بیش از پیش تخریب شده و اثری از یک شهر خوش سیما و پر طمطراق در آن دیده نمیشود.
از این رو تمام تلاش مدیریت وبلاگ به عنوان عضو کوچکی از جامعه خبرنگاری و پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان، جهت دریافت انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای آنان در راستای توسعه و پیشرفت منطقه و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های بکر این منطقه در خدمت شهروندان عزیز میباشد.

  • ۰
  • ۰



دکتر اسماعیل ابراهیمی: طوفانی که در منطقه بر پا شده با زلزله ای مهیب در 7 اسفند ، همچنان سیر سعودی خودرا ادامه خواهد داد.

دکتر اسماعیل ابراهیمی از عشق و علاقه همشهریان و هموطنان خود به دلیل تلاش و مشارکت گسترده و خستگی ناپذیر جهت ثبت رویدادی تازه در منطقه و جهان تقدیر و تشکر کرد.

وی از تمامی طوایف ،اقشار ، گروهها ،کاندیداها و طرفداران آنان خواست عزت و احترام خود را در همه حال حفظ کرده و به همدیگر احترام بگذارند.ابراهیمی به طور خاص از طرفرداران خود خواست تا به هیچ عنوان وارد حاشیه نشده و احترام رقبا را در همه حال حفظ نمایند.

نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت اتحاد ،انسجام و وحدت خود را با زلزله ای مهیب در 7 اسفند به رخ دشمنان کشیده و با مشارکت حداکثری خط بطلانی بر یاوه گوییهای دشمنان خواهیم کشید و با آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان خواهیم کرد.


نظرات (۷)

به امید پیروزی 7 اسفند .
به امید پیروزی دکتر ابراهیمی در 7اسفند
به امید پیروزی انشالله مردبزرگ روزگار
فقط بلدی برای جلب رای مردم شعار انتخابی و تهمد و افترا به دیگران بچسبانی. دیگر مردم مغان آنچنان شما تصور دارین اَوام نیستن آقای ابراهیمی. اولا شرح از عملکرد وخدمت جنابعالی در قبال زحمات مردم مغان مطرح بفرمایین. دوما اینکه توضیح بفرمایید اگر شما واقعا انسان درستکار با ایمان و دلسوزی هستین چرا اکثر دست راستی و دست چپ شما از هواداران و نذول خوران و حق خوران و طمع کاران هستن. آیا بین شما معامله ای انجام گرفته؟ اینها که ظالمان شهر هستن از جمله کریم صادقی- جمال پور معصوم -سیامک پورعباس وغیره
ضمنا فکر کنم یادتون رفته که بعداز انتخابات باید به مغان چه خدماتی انجام بدین. ما در سخنرانیهای شما از هیچ برنامه های منطقی تفهیم نشده ایم. اگر ممکن مارو قانع بکنید که از کجا مطمعن بشویم که شما هم مثل نماینده های قبلی خیانت نخواهید کرد. مثلا نسب فک وفامیل و اشنایان به ادارجات . مثل نسب جناب اقای  ر- س به دانشگاه گرمی وغیره . که اهل پارساباد هستن و برادر ایشون روزنامه نگار. به خاطر حمایت ایشون در تیتر خبر از شما.
اقای ابراهیمی شما به درد نماینده گی نمیخوری بهتره اول به بزرگتر احترام بذاری تا اون دنیا آق والدین  نشی بعدش به فکر مردم باشی در ضمن کاندیداهای دیگه رو هم تخریب نکن الکی هم اینجا نگو احترام رقبا رو داشته باشین شما علنا تخریب میکنی بهتره همون درستونو بدین ما دیگه گوسفند نیستیم چند بار اشتباه کنیم
ما اهالی طایفه گیگلو به انگوتی های خائن رای نخواهیم داد. 37 سال و بیشتر است حق جوانان و منطقه ما را امثال فیروز احمدی و اسماعیل ابراهیمی ها خوردند. والسلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی