موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

موغان سئسی

وبلاگ خبری تحلیلی

ضمن احترام به همه ی کسانی که به اندازه ی «وُسعِ»خود برای شهرستان «پارس آباد» زحمت کشیده و می کشند؛ باید اذعان نمود علی رغم همه ی استعدادهای انسانی،اقتصادی،فرهنگی و تاریخی و جغرافیایی نهفته و یا «رانده شده»از این شهر! امروزه پارس آباد، شهری بی سر و ته!است که در سایه تنگ نظری، سوء مدیریت ،حاکمیت فرصت طلبان و تفکرات ایلی و طایفه ای تنها بر طول و عرض جغرافیایی آن افزوده شده است و طبیعت و زیبایش بیش از پیش تخریب شده و اثری از یک شهر خوش سیما و پر طمطراق در آن دیده نمیشود.
از این رو تمام تلاش مدیریت وبلاگ به عنوان عضو کوچکی از جامعه خبرنگاری و پل ارتباطی میان شهروندان و مسئولان، جهت دریافت انتقادات، پیشنهادات و راهکارهای آنان در راستای توسعه و پیشرفت منطقه و استفاده از ظرفیتها و پتانسیل های بکر این منطقه در خدمت شهروندان عزیز میباشد.

  • ۰
  • ۰


تغییر وضع موجود شعار انتخاباتی دکتر شکور پورحسین


دکتر شکور پورحسین کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ،بزرگ شده یکی از فقیرترین محلات و جزو مستضعف ترین قشرهای مغان و به عنوان یکی از اخلاق مدار ترین شخصیتهای سیاسی و قضات کشور که پیش از این نیز بارها به عنوان قاضی نمونه کشوری انتخاب شده و از سرمایه های مغان میباشد گفته ، بنده اخلاقیات را همیشه فراتر از قانون و شریعت میدانم و از طرفداران خود میخواهم چنانچه حتی یک روزی یکی از طرفداران و حامیان عزیز رقبا به بنده بی احترامی کردند بنده آنان را حلال کرده و از طرفداران خود نیز میخواهم که هرگز وارد چنین مسائل حاشیه ای نشوند.

دکتر شکور پورحسین که خصوصیات اخلاقی وی همواره زبان زد خاص و عام میباشد گفت بنده نیز به مانند خاتمی شعار ارزنده (زنده باد مخالف من ) را سرلوحه خود قرار میدهم چرا که شاید یکی از این مخالفین حرفی زد و نقدی نمود که ما را در اداره امور کمک کرد. وقتی حقیقت به مردم گفته شود نباید از مخالف ترسید. این کشور بیش از هر چیز نیاز به صبر و تحمل مخالف دارد و اگر عدم تحمل و توهین در سیاستمداران کشور نهادینه شود، از مردم چه انتظاری می‌توان داشت.

وی در خصوص مفهوم شایسته لاری و انتخاب تعقل گرایانه نیز گفت مفهوم فراطایفه ای به این معنی نیست که چنانچه یک فرد شایسته ای هم از طایفه خود داشته باشی که توان اداره امور را دارد کنار بگذاری و بروی سراغ افراد دیگر،شایسته سالاری این است که فرد شایسته و توانمندی را انتخاب کنی حالا چه از طایفه خود باشد چه از دیگر طوایف و قشرها.

قاضی ویژه زمین خواری در پایان گفت بعد از نزدیک به  4 دهه طایفه گرایی در مغان جز رکود اقتصادی و اجتماعی چیز دیگری به بار نیامده است و مردم مغان خواستار  تغییر وضع موجود هستند. و بنده نیز به عنوان یکی از فرزندان مغان تا کنون به هر سازمان و نهادی که رفتم یا تغییر ایجاد کردم و یا وضع موجود را به هر ترتیب تحمل کردم اما به کمک شما مردم عزیز و غیرتمند مغان و به حول وقوه الهی به زودی وضع موجود در مغان را تغییر خواهیم داد.

نظرات (۱۳)

زنده باد دکتر پورحسین.
به امید موفقیت در 7اسفند و تغییر وضع موجود.
ان شالله دکتر پورحسین با تواناییهایی که داره این طلسم 40ساله ی مغان رو میشکنه.✌
ایشان واقعا اخلاق مدار هستند در مقابل همه جو سازی های دیگر کاندیدها سکوت اختیار میکنند و که بذارید بگویند شکور میترسد من اخلاقیات را فدای صندلی سبز نخواهم کرد.
سلام بر مغان
شعار جناب پور حسین طایفه گرایی نه،فرا طایفه آری 
درحالی  که طبق شعار عمل نکرده و نمیکنند چون صحبت هایی که اطرافیان ایشان بازگو میکند و تصاویر ارسالی در گروه حامیان پورحسین طایفه گرایی را به وضوح نشان می دهد
  • موغان جیرانی
  • مگه ایشان اصلاح طلبه واقعا که....... 
    مگه پشت ایشان جز طایفه اش کسی هست ......
    چرا فلان ریش سفید را در ستادش آوردند و بعد در فضای مجازی گفتن که ایشان از پورحسین حمایت میکنه حتی خودشون هم تایید کردند بعدش اون ریش سفید قره داغلو سر از ستاد دیگر کاندید در آورد.... چرا در این مورد موضع نشان نداد 
    چرا در مورد بد اخلاقیهای طرفدارانش نسبت به یه کاندید و اجنبی خواندن این شخص توسط حامیان اعتراضی نکرد
    چرا بعضیا با این فکر مردم رو میخوان فریب بدن که فلان کاندید از خانواده فقیر بوده مگه اونایی که فقیر نبودند برای مغان بدی کردند 
    حالا مغان داره میسوزه مردم به جان هم افتاده اند این میگه این بومیه اون میگه این غیره بومیه میگن این فلان کار رو کرده اون فلان کار را و هیشکی به فکر مغان نیست همه منفعت خود رو میطلبد
    بهتره عاقلتر از هر زمان باشیم و حواشی رو فدای مصلحت مردم نکنیم.دکتر پورحسین گزینه عاقلانه برای برون رفت و ضع موجود مغان است.
    عشق است پورحسین مرد اخلاق و عمل.
    شایسته ترین و فراطایفه ای ترین فرد این دوره انتخابات.

    به امید آبادانی مغان عزیزمان
    به امید پیروزی دکتر شکور پورحسین در هفت اسفند.

    شیخی راگفتند ،یاشیخ آنچنان در شناخت آفریدگارت غرقه شده ای که رنگ از رخسارت بیرون شده است.شیخ فرمود:به خدا قسم من آنچنان نیستم که شما تصور میکنین.دوستان عزیز به نظر بنده اینهمه تبلیغ وتوصیف آقای پورحسین اغراق نیکنید که ایشان خودشان هم شک میکنند درمقام ایشان مغالطه میفرمایید.دراینکه جناب دکتر مقام علمی بالایی دارند جای هیچ شبهه وشکی نیست ولی آیا کسی هست که از سوابق آقای دکتر در زمینه منطقه شناسی ویا انسان شناسی مطلع باشد .آیا کسی میداند دکتر درطول سال چند بار به مغان سفر میکند .آیا بااهالی مغان در پایتخت مراوده ای داشته است یا تاکنون چند بار وچند نفر را کمک یا راهنمایی نموداند؟
    سلام همشهریان عزیز-
     دکتر پور حسین مرد نیک روزگار کاربلد و به فکرمنطقه مغان هست - کسی که بتواند از زیر نهر تراب بیاید تهران مدرک دکتری حقوق از دانشگاه شهید بهشتی  بگیره وبه بالاترین مقام در پایتخت برسه قطع یقین بدانید می توانید منجی مغان باشد با توجه به شناختی که من ازایشان دارم هدفش فقط خدمت به هموطنان عزیز مغان می باشد -
    دکتر پورحسین مرد اخلاق و عمل
    اقای بیگدلو در جلسه خانگی خود خطاب به دکتر پورحسین گفتند که ایشون با شعار طایفه گرایی نه به میدان امده اند درحالی که همه طایفه اش را دور خود جمع کرده است.
    (پیشیکن الی أته چاتماز دییر منداردی) ببخشید مثل ده معرفت اولماز.
    آقای بیگدلو بهتر است بدانید که طایفه قره داغلو خودجوش از ایشان حمایت میکنند چون ایشان را فردی شایسته میدانند.لازم به ذکر است که طایفه قره داغلو طایفه ای هست که بر اساس شایسته سالاری انتخاب میکنند نه از روی طایفه گرایی این موضوع در طول تمام ادوار انتخابات برای همه ثابت شده است. طایفه گرایی در قاموس ما جایی ندارد ما به آبادانی مغان می اندیشیم.
    آقای بیگدلو با تفرقه افکنی نمیتوانید پیروز شوید توصیه من برای شما به عنوان یک شهروند این است که اخلاق و رفتار سالم انتخاباتی داشته باشید و راه درست و صحیح را در پیش گیرید با فوش,تخریب,توهین,و تفرقه افکنی نمیتوان راه را هموار کرد.
    به امید آبادانی مغان
    با سلام جناب اقای مرتضی بنده سالیانی است اقای پورحسین را از نزدیک میشناسم و شاهد کمک ایشان به همشریانمان هستم در کرامت ایشان همین بس که شاهد بودم کارگری دارای ٧ سر عاعله بدون مزایا از یکی از شرکتهای بزرگ منطقه اخراج شده بود و برای بازگشت به کار حتی قادر به گرفتن وکیل هم نبود و با راهنماییهاو مساعدت أیشان ان بنده خدا حکم بازگشت بکار گرفت من در مورد کس دیگر قضاوت نمیکنم ولی اگر در مقام و موقعیت دکتر بودم ای بسا به علت دغدغه های کاری به یک غیر فامیل و اشنا کاری انجام نمیدادم(مثل سایر همشهریان عزیزمان که در اردبیل یا تهران دارای موقعیتی هستند)
    یاشاسین دکتر پورحسین پدیده این دوره انتخابات مغان
    بیایید با انتخابی درست شهر خودرا آباد کنیم.
    سلام.
    یاشاسین دره اوشاغی شکور جان نگران اولما دره یکدست رای سنین دی انشالله نماینده اولبسان بو دوره.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی